Κυριακή, Νοεμβρίου 27, 2011

μια όμορφη μέρα

τόσες μέρες φόβου
τόσες νύχτες δυστυχίας
κι όμως, λίγα λεπτά έφτασαν 
και ο ήλιος μπήκε τελικά.
ξέρω- δεν θα κρατήσει για πολύ,
ήδη μια παλιά θλίψη έχει αρχίσει να με κατακλύνει.
μα, έχω αυτό.
έχω αυτή την τόσο πολύτιμη ανάμνηση.
έχω ηχογραφήσει την φωνή σου 
και θα την βάζω να παίζει κάθε μέρα που μου λείπεις
μέχρι να σε δω ξανά και να ηρεμήσει το μυαλό μου
που θα έχει σίγουρα εως τότε τρελαθεί από τον τρόμο και την ανασφάλεια.


θα είσαι όμως κάθε φορά εκεί,
όσος καιρός κι αν περνάει,
αυτό λέω στον εαυτό μου.
και αν η απουσία σου είναι ανυπόφορη,
θα βρίσκω και πάλι τρόπο να σε βρω.




σαν τις στιγμές που πέρασαν δεν θα ξαναέχω.
το ξέρω, 
το νιώθω.
δεν θα αφήσω όμως μερικά δάκρυα να χαλάσουν αυτή την τόσο όμορφη μέρα.
κι ας μην είναι αρκετές οι ώρες,
κι ας μην είναι αρκετές οι λέξεις.
θα σκεφτώ ξανά αύριο,
τίποτα δεν θα χαλάσει την όμορφη μέρα μου 




Να είσαι καλά  και να είσαι εδώ,
αυτό μόνο αρκεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου