Τρίτη, Μαΐου 05, 2015

Kάτι, ό,τι θες

κάπου σε έχω ξαναδεί.

νάρκωσα τα τέρατά μου.

και σου χρωστάω μια συγνώμη.

νομίζω το παράκανα λιγάκι.

νομίζω πως σε σκότωσα λιγάκι.

ελπίζω πως είναι λιγάκι.

πως είναι για λιγάκι.

δες.

έψαξα να βρω στο λεξικό τι είναι λέξεις χθες.

βρήκα κάπου εκεί το πουθενά που έψαχνες.

δεν είναι τόσο τρομακτικό, μην σε ταράζει.

εγώ τον χάνω τον φόβο μου κι αρχίζει και τρομάζει.

αλλά ούτε εσένα σε βλέπω να φωνάζεις.

ούτε εσένα σε βλέπω.

ξέρεις.

ξέρεις;

οι φίλοι μου δεν ζουν.

ο έρωτάς μου ήταν ήρωας σε μυθιστόρημα.

μα εσένα κάπου, σίγουρα, σε ξέρω.

οι μέρες μου είναι παλιές.

οι νύχτες μου είναι ήρεμες.

λιγότερο ήρεμες από εσένα.

δεν ακούγεται ψυχή από κει μέσα, είσαι καλά;

εγώ την χάνω την ψυχή μου.

χάνω τη φωνή μου.

γαμώ την ψυχιατρική τη σύνθεσή μου.

ξέρω πως δεν θες πολλά-πολλά, μα κάνεις μία χάρη;

ξέχασα πώς μοιάζουνε τα πάθη.

όταν μιλούσα για κενό έλεγα ψέματα.

εντάξει.

εσύ έχεις παρελθόν.

μου δίνεις λίγο;

έχασα τη μνήμη μου.

έχασα και τον πόνο μου και τονε θέλω πίσω.

με γάμησες.

με γάμησα εγώ.

την έχω γαμήσει.

πέθανα διαφορετικά απ' ότι είχα υπολογίσει.

εγώ ήθελα να αναγεννηθώ μέσα απ' τις στάχτες μου.

τι σου λέω κι εσένα μες τη ζάλη σου.

μόνο θέλω πίσω την κομμένη μου ανάσα.

κόβεις λίγο εδώ, στα δεξιά; 

να δω αν εξασθενεί η αναισθησία.

αν μου μάθαινες πώς βασανίζονται οι άνθρωποι
και πώς χαμογελάνε...

είμαι αγενής.

με λένε τρύπα. 

και ξεχείλωσε το σώμα μου.

εσύ έχεις σώμα;

μόνο σώμα έχω.

γαμώ τις προστασίες μου.

θέλω να σε αγγίξω.

ακούμπα λίγο, να χαρείς.

εγώ ήθελα να ζήσω.

ήθελα να θυμάμαι.

ήθελα να γράφω για εκείνα που πονάνε.

δεν έχω λέξεις.

μου πήρες τις λέξεις μου, μπάσταρδε.

μου έκλεψες το κλάμα μου, μαλακισμένο.

τα θέλω πίσω.

με θέλω πίσω.

δεν ξέρω πού είναι το πίσω μου και πού είναι το μπροστά μου.

πήρα και το χρόνο μες τον τάφο μου.

και τώρα δεν υπάρχω.

σε ζηλεύω.

γαμώτο.

κι ούτε που πειράζει.

κι ούτε που λυπάμαι.

δεν θυμάμαι να λυπάμαι.

μόνο ξερές φράσεις.

άσχημες, ανούσιες.

μόνο ξερή υπόσταση.

και εσύ δεν κάνεις τίποτα.

ούτε που με κοιτάς.

μίλα μου, γαμώ την παναγία σου.

θα τον τσακίσω τον βρωμοκαθρέπτη.

να δω μετά που θα κοιμάσαι.

ξύπνα, σε παρακαλώ.

σε παρακαλώ, μαλακισμένο.

δώσε μου κάτι.




















2 σχόλια: