Κυριακή, Ιανουαρίου 26, 2020

fingers crossed

οι ώρες δεν περνάνε
ή δεν τις προλαβαίνω
εγώ περνάω 
και με έχω ήδη προλάβει πριν φτάσω
να μου χαλάσω την έκπληξη για το τέλος

έκλεψα τον αναπτήρα του
για να έχω κάτι να πετάξω
πέταξε τα ρούχα μου
να μην έχω κάτι να φορέσω
- έξυπνη κίνηση

πώς είμαι ταυτόχρονα γυμνή
και κάποιος άλλος
- περίεργη κίνηση
των νεύρων μου
στη φλέβα που πετάγεται
στο δικό σου το κεφάλι

τα χέρια μου θρηνούν
προκαταβολικά 
για όσα θα περάσουν
κι εγώ τους βάζω κρέμα
και μυρωδιά από νικοτίνη

όλοι έχουν κάποια μαγική δύναμη

αυτός μπορεί και με κάνει να γελάω
μέσα από το στομάχι
εγώ με κάνω να αρρωσταίνω
σε όποιο μέρος του σώματός μου μου αρέσει

διαλέγω και δίνω εντολή
λίγο σφίξιμο στο στομάχι
κι ας δούμε τι μπορεί να γίνει πίσω από το αυτί

το νόημα είναι στις λεπτομέριες

αν συγκεντρωθώ καλά μπορώ να φέρω το αίμα μου στο βλέφαρο
κι αν στα αλήθεια με τρομάξω
μπορώ να μουδιάσω το αριστερό μου χέρι μέχρι τον αγκώνα

το νόημα είναι στις ατέλειες

τις καταγράφω επιμελώς
και καταλήγω μόνη


ίσως μια μέρα τα ξεχάσω όλα αυτά

προς το παρόν
κουβαλάω πενήντα φορές το βάρος μου
σαν τα μυρμήγκια
  - μαγική δύναμη νούμερο δύο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου