Σάββατο, Οκτωβρίου 22, 2016

37,2

καλημέρα
καλησπέρα
καληνύχτα
ένας κύκλος γύρω από τον κύκλο
σε αντίθετες κατευθύνσεις
έτσι για να μπερδευτείς
ξημέρωσε
και ο κύκλος δεν τελειώνει
κι εσύ ακόμη μουρμουρίζεις
ότι κύκλοι υπάρχουν μόνο στα παραμύθια
και απογοητεύεσαι απ' το μυαλό μου
που σκέφτεται τη ζωή σε γεωμετρικά σχήματα
ενώ είχα τόσες προοπτικές
να ξεχωρίζω
να αναγνωρίζω
ένα σωστό και δύο
χιλιάδες λάθη
μόνο που το σωστό είναι μπλε
και τα λάθη είναι μαύρα
και δεν φαίνονται
σωστά
αλλά
υπάρχει τώρα ανάμεσα στα σώματά μας μία ίνα
ή ένα νήμα
οδοντικό
γιατί πονάνε τα σαγόνια μου
που κάπως τρεμοπαίζει
ενώ συνεχίζει να ξημερώνει
καλημέρα
ή καλύτερα
για τους δυο μας
καλησπέρα
και αποφεύγουμε την καληνύχτα
γιατί δονείται το νήμα μας
τριάντα επτά φορές
και άλλες δύο
μια για τον καθένα
και τρομάζουμε
δεν μας αρέσει να τρομάζουμε
και μας πάει βόλτες το σχοινί
δεν μου αρέσει να τρομάζουμε
δεν μου αρέσει να με τρομάζεις
γιατί είσαι καλός σε αυτό
και εγώ είμαι καλύτερη
και μόνο εδώ
δεν μου αρέσει
που στα όνειρά μου συνδέονται οι εποχές
και όταν ξυπνάω πρώτα καπνίζω
και μετά βάζω θερμόμετρο
τριάντα επτά
και δύο
ένα για τον καθένα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου