Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2016

drunk

ε
λίγο τρέμω αλλά κάτι κάνω
ξες λένε είναι τώρα
η φάση που όλα βγαίνουνε
μα εγώ τα 'χω αμπαρώσει.

ποιος έχασε πάλι το κλειδί;

μην της το πείτε πως δε το χάσαμε
τα 'χει χαμένα.

ε
τώρα ήρθε μήνυμα
ενώ έγραφα το τώρα
και τώρα σκέφτηκα
το ποίημα που δε διάβασες ποτέ.

η ιστορία τρώει τον εαυτό της
εγώ τρέφομαι από ιστορίες τρόμου
και η αλήθεια με τρομάζει.

και ο έρωτας;

κοίτα
έως τώρα
κάθε χ υπήρξε χ.
μεταβλητή.
κι ένας ο αμετάβλητος
εσύ.
έως τώρα
ο χρόνος δούλευε παράλληλα
η ιστορία σε αναμονή
κι οι παρεμβολές..
έ ω ς  τ ώ ρ α .

καταλαβαίνεις;


δεν καταλαβαίνω.
τόσο βαθιές οι χαραγμές
από κομμένα νύχια.
εγώ πήγα να αποδεχθώ τον πόνο
και κάπου στην πορεία εξαρτήθηκα.

χα.

πάντως
δε ξέρω
καλά τα πάω στο πληκτρολόγιο
μπα
δε νομίζω

χα.

μου αρέσει να γελάω όταν θλίβομαι.
ή μάλλον
δε μου αρέσει καθόλου.
αχ
χα.

όταν κοιτάς ανατριχιάζω.
όταν παγώνεις τρέμω.

ε ντάξει
λίγο τρέμω.
αλλά κάτι κάνω.

νομίζω παίρνεις τηλέφωνο.
αύριο θα τα θυμάμαι όλα και σίγα
όλα καλά.

συγνώμη, δε μπορώ να μιλήσω.

α
ευχαριστώ.

α
εμ μπλου
ντα μπου ντι ντα μπου ντάι.

α
ναι
ευχαριστώ 
εννοώ
που μου κέρασες τον κόσμο.

α
όχι όχι
μη φοβάσαι
απλά η φωνή δε βγαίνει
και μοιάζουν τα βλέφαρά μου με καρτούν.
χαχα.
πονάει η καρδιά μου.
αυτές τις μέρες.
πονάει.
χα
χα.

λες να μην τα θυμάμαι αύριο τελικά;
πλάκα θα ΄χει.
χα...

σε σκεφτόμουν στο δρόμο
να ξες
θύμιζες..
ναι αλλά
πάντα σε σκέφτομαι.
ενδιάμεσα από πράξεις.
χίλιες και μία εξαφανίσεις
πλας
χίλιες και μία αναπάντητες κλήσεις
επί 
χιλιάδες σπαραγμούς.
χαχαχα.
εγώ ξεχνάω.
εσύ;
ξεχνάω.
όταν πραγματικά το εννοείς
σημαίνει θυμάμαι επώδυνα
και επιλέγω
ασυναίσθητα.

ε
είπα!
το κλειδί;

μόνο άμα μείνεις
να μη φύγεις.
καταλαβαίνεις;

έκλεισε το τηλέφωνο.
θα πάρω αύριο.
θα είσαι εδώ.

και ο έρωτας;

είναι άδικα εδώ.
δεν μου αρέσει.
μυρίζει νοσοκομείο.
και πονάει η καρδιά μου.

ναι
και ο έρωτας;

και ο έρωτας, δεν κάνει θαύματα.
σ' αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου