Τρίτη, Ιανουαρίου 24, 2012

monster

"Θα βάλω μια φωτιά σε όλα
και θα αρχίζω να ουρλιάζω
να ακουστεί η φωνή μου για πρώτη φορά
να ελευθερωθεί η ψυχή μου για πρώτη φορά.

Δεν τα μπορώ άλλο τα κλειδωμένα συρτάρια
με τις πολύπλοκες κλειδαρότρυπες
και τα ανύπαρκτα κλειδιά
Θα τα σπάσω τα λουκέτα!
Θα τα κάψω, θα τα λιώσω!

Δεν είμαι εγώ όταν ξεχνάω
και δεν είμαι ούτε εκείνο που θα'θελα.
Θα γεμίσω ένα κουβά με μπογιά
και θα με καλύψω από πάνω μέχρι κάτω
μέχρι να μην με αναγνωρίζω ούτε κι ο ίδιος.

Φτάνει πια η υποκρισία,
την βαρέθηκα!
Και τώρα θα διαγράψω κάθε ίχνος μου
και θα με ξαναχτίσω τούβλο-τούβλο
πάλι απ' την αρχή.

Δεν θα ονειρεύομαι πλέον λίγο πριν κοιμηθώ
πως θα ήθελα να είμαι.
Θα τα σβήσω και τα όνειρα,
θα με σβήσω κι εμένα
και θα γίνω το τέρας που κρύβεται μέσα μου επιτέλους

Επιτέλους, ελεύθερος, επιτέλους, ένας ξένος, επιτέλους, ένα τίποτα, επιτέλους."

...και όντως η φωτιά εκείνη είχε ήδη αρχίσει να καίει μέσα στα μάτια του
και το στήθος του έβραζε καθώς της γύρισε την πλάτη και έφυγε χωρίς άλλη λέξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου